Pekka Himaneni 2004. aasta raporti arvamus.

Arvestades asjaolu, et olen lugenud mõlemat artiklit, võin öelda, et tänapäeval arenevad It -tehnoloogiad tõesti kiiresti.  Samuti andis koronaviirus meile motivatsiooni ja põhjust IT -sektori arendamiseks.

    Praeguses olukorras lähevad inimesed 2021. aasta seisuga juba e-keskkonda.  Tehnoloogiad on nii hästi arenenud, et see annab meile palju võimalusi oma elu lihtsamaks muuta.  Näiteks Eestit nimetatakse põhjusel „E-riik” põhjusel, mida ma ütleksin.  Võime praktiliselt kõike teha võrgu ja valitsuse inimeste jaoks loodud tehnoloogiate abil.  Näiteks ID -kaardil on palju kasulikke funktsioone.  Seda kasutades saaksime osaleda valimistel, allkirjastada kõik vajalikud paberid.  Peaasi, et saame seda ise kodus teha ja protsess ise ei võta palju aega.  Inimesed jätkavad kogu aeg, sellepärast ei sega isegi koroonaviirus meid.

 Kuid teisest küljest on alati ka probleeme.  Näiteks kasutatakse ka täiskasvanud põlvkonda, nii et kõik sarnaneb vanamoodsalt ja nad lihtsalt ei tunnista tehnoloogiaid, hoolimata asjaolust, et need muudavad meie elu lihtsamaks.  Nad arvavad, et see mõjutab kuidagi meie kultuuri negatiivselt, ausalt öeldes ei saa ma aru, kuidas, aga mul on mõned näited inimestest, kes sellest räägivad.


    Pekka Himaneni 2004. aasta raport Soome parlamendile, mida ma lugesin, ütleb, et mõned asjad on maailma praeguses olukorras valesti läinud.  Koronaviiruse olukord maailmas mõjutas seda, vaatamata sellele, kuidas te seda vaatate.  Inimesed kaotavad oma sissetulekuallikad, nad sulgevad oma äriüksused, mis mõjutab rahvast väga palju, sest nad kaotavad töö ja see pole riigile ka hea, sest riigi elatustase langeb lihtsalt alla.  Ja probleem on ka haridussüsteemiga.  Aasta tagasi olime koronaviiruse tõttu sunnitud kaugõppima ja koolid ei suutnud meile vajalikke saavutusi pakkuda.  Seega tundub, et kõige selle juures langeb see haridus ka minuvanuste inimeste seas (ma olen praegu 19 -aastane).  Kuid ma usun endiselt, et maailm suudab koroonaviirusest jagu saada ja kõik normaliseerub meie maailmas.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Teistmoodi IT

Milline omadus võiks kõige enam eristada "proffi" sama eriala "käsitöölisest"?

Kaks tuntud IT-juhti