Ubisoft äri- ja arendusmudel

 Ubisoft

Ärimudel

Ubisoftil on tohutu turu ärimudel, ilma klientide vahel märkimisväärsete erinevusteta. Ettevõte toodab ja levitab tarkvara igas vanuses ja taustaga inimestele. Ubisoft pakub kolme peamist väärtuspakkumist. Need on juurdepääsetavus, kulude vähendamine ja nende staatus ettevõttena, teisisõnu maine.
Ettevõte pakub juurdepääsetavuse jaoks huvitavaid võimalusi. Viimase kahe aastakümne jooksul omandas see palju videomängustuudioid, mis võimaldas tal luua suure hulga tuntud videomängude raamatukogu.
Ettevõte vähendab kulusid, pakkudes kasulikke tehinguid. Inimesed, kes liituvad Ubisoft Clubiga, teenivad "ühikuid" mängitud tundide arvu alusel. Ühikuid saab seejärel kasutada allahindlusteks, mänguauhindadeks ja kosmeetikaavatarite jaoks
Tänu edule on ettevõte loonud tugeva kaubamärgi. Ta peab end suuruselt kolmandaks sõltumatuks videomänguettevõtteks maailmas.

Arendusmudel

Ubisofti missioon on pakkuda originaalseid ja meeldejäävaid mängukogemusi kõikidel populaarsetel platvormidel, inimestel ja riikides. Ubisoft otsustas jätta kogu loomingulise ja mängude arendamise majasiseseks. Ettevõte tunnustab strateegilist otsust suure osa ettevõtte edu ja hõlpsa ülemineku eest järgmise põlvkonna konsoolidele. Ubisofti tahab jagada tööriistu ja mängumootoreid, et need toetaksid erinevaid mänguplatvorme ja minimeeriksid tootmisandmete lõppversioonides vajalikke platvormipõhiseid muudatusi. Üks peamisi Ubisofti ees seisvaid arendusväljakutse on tööriistade jagamise parandamine arendusmeeskondade vahel ning tootlikkuse tõstmine uute tööriistade ja protsessidega.



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Teistmoodi IT

Milline omadus võiks kõige enam eristada "proffi" sama eriala "käsitöölisest"?

Kaks tuntud IT-juhti