Copyright reform

Copyright reform

  • Moral rights unchanged

Ausalt öeldes on tänapäeval liiga palju inimesi, kes võivad öelda, et nad on mingid kuulsad inimesed, kes midagi välja mõtlesid, näiteks see on nii. Miks peaksime üldse hoolima sellest, mida inimesed ütlevad? Nad võivad teha kõike, kuid see pole tegelikult suur asi, nagu ma arvan. See on absoluutselt teie valik, kas seda uskuda või mitte, kuid ma soovitaksin teil sellest siiski mitte hoolida.
Aga muidugi võite alati öelda, et see peaks vähemalt teiste inimeste austuse pälvimiseks midagi tõestama. Asi on selles, et kui tegemist on võltsitud inimestega, kes saavad teenimata auhindu, on see halb.

  • Free non-сommercial sharing

See on muidugi päris hea mõte. Mis aga puutub minusse, siis kui te näiteks otsustate mõnda teavet laenata, et seda teiste inimestega jagada, siis oleks õiglane, kui algne looja saaks sellest mingisuguse kasumi. See võib olla ükskõik, raha või lihtsalt tähelepanu, seega soovitan teil kogu aeg teabeallikas oma ajaveebi, videole jne lisada.

  • 20 years of commercial monopoly

Tegelikult ei näe ma selles osas mingeid probleeme, sest midagi pole muutunud. Ja ma arvan, et see ei peaks tavatarbijaid puudutama, kui teil pole sellega mingit asja.

  • Registration after 5 years

Ma ei usu, et siin suurt probleemi oleks. Ma arvan, et isegi kui midagi sellist juhtub, siis kui tõesti pole kedagi, kes luba küsiks, arvan, et võite seda teavet vabalt kasutada, ma ei usu, et algne looja oleks selle vastu. Siiski oleks õiglane, kui prooviksite loojaga vähemalt loojaga ühendust võtta või leida tema kontaktid Internetist, nii et see poleks 100% probleem. Aga loomulikult tuleks selle eest karistada neid inimesi, kes lihtsalt varastavad idee ja annavad selle teistele, nagu see on nende oma.

  • Free sampling

Arvan, et ka proovide võtmine pole praegu probleem. On palju näiteid, kui muusikud võtavad algse löögi või teksti koos tekstidega, mis viitavad algse autori nimele. Ma näen seda sageli, tõesti. Millegi korduvkasutamine pole paha. Inimkond ei mõtle välja midagi uut, ta töötleb ainult vana teavet.

  • A ban on DRM

See on päris hea asi. Kui seda süsteemi poleks, kaotaksid toote algsed loojad palju raha, kes ausalt öeldes väärivad oma raske töö eest kogu tunnustust. Internetis on palju kohti, kust saate tasuta alla laadida mõnda mängu või muusikat. Minu arvates tuleks see alati keelata.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Teistmoodi IT

Milline omadus võiks kõige enam eristada "proffi" sama eriala "käsitöölisest"?

Kaks tuntud IT-juhti